FAQ
ZAMÓWIENIE

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia.

Na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. Poinformuj nas o tym drogą mailową po złożeniu zamówienia lub w uwagach do zamówienia.

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie złożenia modyfikacja jest już niemożliwa. W innych przypadkach skontaktuj się z naszą infolinią.

Jeżeli zamówienie zostało już opłacone przelewem skontaktuj się z naszą infolinią.

Nie anulujemy zamówień bez powodu, zazwyczaj informujemy o anulacji mailowo podając uzasadnienie. Zamówienia płatne z góry przelewem tradycyjnym należy opłacić w terminie 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli chcesz wznowić swoje zamówienie – złóż je ponownie.

System naszego sklepu zapisuje każde zamówienie oddzielnie, przechodzi ono przez kilka procesów, przez co nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana skontaktuj się z nami telefonicznie, zobaczymy co da się zrobić!

DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW ZE SKLEPU

Tak, jak najbardziej. Wszystkie produkty są w sprzedaży regularnej i na bieżąco zlecana jest ich produkcja. Jeżeli nie ma opcji zakupu danego produktu prosimy o chwilę cierpliwości, na pewno niebawem uzupełnimy stany magazynowe. Obserwuj również nasz fanpage na Facebooku oraz Instagramie gdzie na bieżąco informujemy o dostępności towarów.

METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

Niestety nasz sklep online obecnie nie udostępnia wysyłki poza granice Polski, ale firma Grzegorz Duży może podjąć się takich wysyłek za pośrednictwem zamówienia drogą mailową lub telefonicznie.

Przesyłkę wysyłamy we wszystkich przypadkach w przeciągu 1-3 dni roboczych od otrzymania płatności. Musisz uwzględnić również czas potrzebny na dostarczenie przesyłki jakim jest 1-2 dni robocze. Sklep nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy firmy kurierskiej.

W mailu potwierdzającym zamówienie (temat maila: Otrzymaliśmy twoje zamówienie!) znajdują się tam dane do przelewu oraz numer zamówienia.

Odbiorca: Shake Your Head Sp. z o.o.
Bank: Santander Bank Polska S.A.
tytule przelewu podajemy numer zamówienia
Przykład: Numer zamówienia 1350
Numer konta: 71 1090 1883 0000 0001 4707 0594

Przy przelewach zagranicznych podajemy:
IBAN: PL71109018830000000147070594
SWIFT/BIC: WBKPPLPP

ZWROTY/WYMIANY

Każdy Klient może skorzystać z procedury zwrotu towaru. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz tutaj.

Wymiana w naszym sklepie polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Proszę odeślij do nas produkt wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie. Informacje o zwrotach znajdziesz tutaj.

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki.

Tak, procedura zwrotu w naszym sklepie obejmuje wszystkie produkty.

Proponujemy skorzystać z usług Poczty Polskiej lub kuriera. Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem lub do paczkomatów.

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na protokole zwrotu.

REKLAMACJE

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij reklamowany produkt do naszego magazynu.
Procedurę reklamacji krok po kroku znajdziesz tutaj.

Reklamację należy zgłosić, gdy zamówiony produkt nie jest zgodny z zamówieniem lub posiadaja wady fabryczne.

W przypadku stwierdzenia wady musimy zgłosić reklamację najpóźniej w ciągu 2 tygodni od chwili, gdy towar wykazał swoją wadliwość. Przekroczenie tego terminu spowoduje utratę uprawnień, co oznacza, że sprzedawca nie będzie ponosił odpowiedzialności. Zawiadomienie sprzedawcy to jedyny obowiązek konsumenta, dlatego ważne jest złożenie reklamacji na piśmie, aby w razie wątpliwości wykazać fakt zawiadomienia sprzedawcy.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail . Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków (oddczekaj do dwóch dni na zaksięgowanie wpłaty). W sytuacji gdy samodzielnie wysyłałaś/eś do nas przesyłkę otrzymasz od nas również zwrot kosztów odesłania towaru w odstępie kilku dni.

Reklamacji nie podlegają produkty z uszkodzeniami: mechanicznymi, otwarte z naruszoną plombą świadczącą o zamknięciu produktu (chyba, że konsument stwierdzi i udowodni iż produkt jest niezgodny z opisem producenta); powstałymi na skutek użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem; powstałymi przez niepoprawne użytkowanie.

• • •

Jeżeli potrzebujesz dodatkowej pomocy sprawdź nasz FAQ > tutaj <

Napisz do nas maila – kontakt@grzegorzduzy.pl lub skontaktuj się z naszą infolinią +48 661 603 105